יכול להיות שאנשי המכירות הוותיקים שלך מכירים ויודעים
הכל על שוק הפעילות שלהם?
במערך מכירות ניתן למצוא את אנשי המכירות הוותיקים שיודעים מראש האם ומה הלקוח יזמין, למה הוא לא ירכוש מוצרים מסויימים וכמה קשה לו לשלם בעת הזו וכדאי להתחשב בו.
קורס מכירות בשיטת הגישורTM מחדש גם לאנשי מכירות וותיקים!
5 כלים מקצועיים בקורס מכירות לאנשי מכירות שטח:
1. שיטה סדורה ומוכחת לניהול תהליך מכירה מקצועי.
2. כלים מקצועיים לניהול לקוחות בשוק תחרותי.
3. כיצד להשפיע על תהליך המכירה ולהגדיל את המכירות.
4. שיטות להגעה ליעדים ולמטרות.
5. כלים לסגירת יותר עסקאות וגיוס לקוחות חדשים.
קורס מכירות בשיטת הגישורTM
קורס יישומי במהלכו נחשפים אנשי המכירות לכלים ושיטות ייחודיות לניהול תהליכי מכירה משתפת הנסמכים על עקרונות מעולם הגישור.
אנשי המכירות לומדים כיצד לנהל שיחת מכירה מקצועית, מקבלים כלים לניהול לקוחות, טכניקות לשימוש נכון בשפת הגוף וטון הדיבור במהלך המכירה, תסריטי שיחה לחידוד הבידול לעומת המתחרים, שיטות לניהול התנגדויות, כלים לתיאום פגישות וטכניקות לסגירת עסקאות.
קורס המכירות בעל תוכן ייחודי המותאם לאנשי מכירות שטח וותיקים וחדשים ומשנה תפיסות ומנפץ פרדיגמות בתחום המכירות. במהלך הקורס, אנשי המכירות שלכם ילמדו מיומנויות ושיטות מכירה חדשות.
אנשי המכירות שלך ילמדו לנהל את תהליך המכירה כמו המקצוענים וכך יגדילו את המכירות שלהם באופן מיידי!
הקורס האקטיבי כולל סימולציות והפעלות, ניתוח מקרי אמת, סיעור מוחות וחשיבה יצירתית. אנשי המכירות חווים את השיטות והטכניקות במהלך הקורס ומיישמים באופן מיידי.
קורס מכירות ייעודי לאנשי מכירות שטח
דרך החשיבה של הלקוחות – מה משפיע על קבלת החלטת הקניה של הלקוחות.
הגישור ככלי להגדלת מכירות – שימוש בעקרונות הגישור לרתימת הלקוחות לתהליך המכירה.
3 כללי היסוד של המקצוענים – 3 הכללים שיעזרו להם למכור יותר ולעמוד ביעדים.
שיטות לניהול התנגדויות – איך להפוך את ההתנגדויות למנוף שיוביל לעוד מכירה.
טכניקות לסגירת עסקאות – טכניקות שיקצרו את תהליך סגירת העסקה.
ניהול מכירות בשיטת הגישור TM – איך הופכים את הלקוח לשותף בתהליך המכירה באמצעות גישור.
חשיפת האינטרסים של הלקוח – כלי המגשר לזיהוי וחשיפת האינטרסים של הלקוח בתהליך המכירה.
הגדלת סל מוצרים ושטחי מדף – שיטות להרחבת מגוון המוצרים על חשבון המתחרים.
שפת הגוף ככלי להעברת מסרים – שימוש בתקשורת שאינה מילולית להעברת מסרים.
ניהול אזור גיאוגרפי – כיצד לנתח פוטנציאל ולמקסם מכירות באזור גיאוגרפי.
גיוס לקוחות חדשים – איך לאתר ולגייס לקוחות חדשים בשוק תחרותי.
בניית תכנית פעולה – כיצד לבנות תכנית פעולה פרקטית להגדלת המכירות ומימוש הפוטנציאל העסקי.
כלים לניהול המכירות – שיטות לניהול מקצועי של הלקוחות ודרכי פעולה להגדלת ממוצע עסקה.
הכנה לפגישה עם לקוח – חשיבות ההכנה לפגישה עם לקוחות, מה עושים ואיך מתכוננים לפגישה.
הקורס מותאם לכל חברה עפ”י תחום עיסוקה והמטרות כפי שיוגדרו ע”י הנהלת החברה.
הסימולציות וניתוח מקרי אמת יותאמו לאופי הפעילות מתוך עולמם המקצועי של אנשי המכירות.
נעים להכיר:
שמי עמיר קרן, תחילת דרכי כאיש מכירות הייתה לפני 33 שנה. על מנת להשתפר, להצליח ולהגדיל מכירות פיתחתי וגיבשתי גישת מכירות ייחודית – מכירות בשיטת הגישורTM .
בפיתוח השיטה שילבתי בין הכשרתי כמגשר מוסמך מטעם בתי המשפט יחד עם השכלתי האקדמית ו- 33 שנות הניסיון שלי בהובלת תהליכי מכירות כמנהל בכיר בחברות מובילות בישראל.
בין תפקידיי הניהוליים:
- מנהל הסחר והמכירות – אלקטרה מוצרי צריכה.
- מנהל מכירות ארצי – חברת דפי זהב.
- מנהל אגף לקוחות מוסדיים – תדיראן מוצרי צריכה.
- מנהל חטיבת החנויות – חברת אופטיקנה.
מדוע להזמין את קורס המכירות בשיטת הגישור?
הקריירה המקצועית שלי בתחום המכירות התחילה לפני 30 שנה והמשתתפים בסדנה נחשפים לכל הידע שצברתי במהלך השנים. רכשתי ניסיון בשטח, על רצפת המכירה, במכירות B2B, בקמעונאות, בסיטונאות, הקמתי וניהלתי רשת זכיינים ועוד.
כמו כן, יש לי ניסיון רב שנים בהובלת אנשים בכלל ואנשי מכירות בפרט כמנהל בכיר בחברות מהגדולות בישראל.
את מתודולוגיית מכירות בשיטת הגישורTM פיתחתי במהלך עשרות שנים והיא מבוססת על הניסיון שלי בשטח יחד עם השכלתי האקדמית והכשרתי כמגשר. ניהלתי אלפי תהליכי מכירות ומו”מ עסקיים עם לקוחות עסקיים, לקוחות מוסדיים, לקוחות פרטיים, ספקים וקולגות. הובלתי מהלכים חוצי ארגון לשינוי תהליכי המכירה בהתאמה לצרכן הישראלי המשתנה ותפיסת הלקוח במרכז.
האם הקורס מותאם לצרכי החברה?
יסודות השיטה והתהליך קבועים אך התכנים משתנים ומותאמים לכל חברה עפ”י צרכיה, יעדיה ותחום פעילותה. תתקיים פגישה עם מנהל המכירות/המנכ”ל לקבלת דגשים ומסרים שחשוב להעביר במהלך הקורס. עפ”י דגשים אלו והאתגרים נבנה את הקורס והסימולציות באופן המותאם לצרכי ומטרות החברה.
אנשי המכירות שלי כבר עבור מספר פעמים קורס מכירות
הצרכן הישראלי משתנה ותהליכי המכירה שהיו נכונים וטובים בעבר אינם מתאימים כיום. מכירות בשיטת הגישורTM הינה גישה ייחודית וחדשנית שפותחה מהשטח והיא מותאמת להתפתחות תרבות הצריכה של לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים.
הקורס אקטיבי ופרקטי ובסיומו יהיו לאנשי המכירות שלך הכלים המקצועיים לניהול תיק לקוח, להגדלת מכירות, להעמקת פעילות עם לקוחות פעילים. 75% מאנשי המכירות שמיישמים את הכלים המקצועיים שנלמדים בקורס, עומדים ביעדים.
מה רמת המעורבות של המשתתפים בקורס?
הקורס אקטיבי ובמהלכו אנשי המכירות מתמודדים עם משימות, סימולציות, משחקי תפקידים ועוד. חלק מהקורס עיוני וחלק ופתוח לדיון ולסיעור מוחות עם אנשי המכירות. הקורס ייחודי ומפיל קירות וחסמים בין אנשי המכירות להנהלה ובמהלכו אנשי המכירות אקטיביים ופעילים.
מהו משך הזמן המומלץ לקורס?
תלוי במטרות החברה ובפערים של אנשי המכירות ביחס לציפיות. 2 מפגשים, ימים מלאים (עד 7 שעות) עם תהליכים מאוד ממוקדים ומסרים חדים. ככל שיש יותר זמן ניתן להעמיק בכל סעיף, להוסיף סימולציות ולבצע פעילות משותפת במהלך המפגש/ים.