עוד באתר:
מודל המכירה בחנות. שיטות וטכניקות שיעזרו למוכרנים בחנות שלך לנהל שיחת מכירה אפקטיבית ולהגדיל את ממוצע העסקה של הלקוחות.
הגורם העיקרי שפוגע בהצלחת כל משא ומתן עסקי מיד נגיע לגורם העיקרי אך לפני כן, עליך לזכור כי לעיתים משא ומתן מתפרש אצל אנשים כ- ”שדה קרב”.
קבל את המסמך המקצועי ביותר לניהול משא ומתן אפקטיבי.
חווית לקוח חיובית מגדילה את המכירות ויוצרת נאמנות לקוחות. בחברות מסחריות וקמעונאיות, שירות גרוע והעדר חוויית קנייה פוגעים ישירות בשורת הרווח. מדוע דווקא חברות המבוססות על שירות באופן מובהק הן החלשות ביותר בשירות?
פרגנו לנו בכוכבים
/ 5.
הגדלת מכירות ורווחים
הצטרפו למנהלים שמיישמים את השיטה
ואנשי מכירות השטח שלהם, מוכרים יותר!!
השינויים הכי גדולים החלו בפגישה קצרה,
תשאלו את מנהלי ובעלי החברות
שאנשי מכירות השטח שלהם מוכרים יותר!!
בואו להכיר את השיטה שסייעה לחברות גדולות ומובילות בישראל להגדיל את האפקטיביות של אנשי מכירות השטח