התוכנית לאיתור מנועי צמיחה
אני מודע לקושי בפיתוח הפעילות העסקית בעת הזו ולכן החלטתי לשתף אתכם, בעלי החברות בתוכנית לאיתור מנועי צמיחה שאני מיישם בימים אלו בחברות אותן אני מלווה. חברות שעיקר פעילותן עם לקוחות עסקיים (B2B).
דף הבית » בלוג למכירות
אני מודע לקושי בפיתוח הפעילות העסקית בעת הזו ולכן החלטתי לשתף אתכם, בעלי החברות בתוכנית לאיתור מנועי צמיחה שאני מיישם בימים אלו בחברות אותן אני מלווה. חברות שעיקר פעילותן עם לקוחות עסקיים (B2B).
האם הלקוח קשה או שבעצם לנו קשה עם הלקוח?
עד כמה משפיע "תיוג" הלקוח אצל איש המכירות על תוצאות המכירה? יצאנו לבדוק…
התנגדויות יכולות להיווצר על בסיס המוצר (הגיזרה, סוג הבד, צבע החולצה, מתקמטת מהר) או על בסיס הערך והשווי הנתפס של העסקה בעיני הלקוח. כל הכלים והשיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בחנות.
מודל המכירה בחנות. שיטות וטכניקות שיעזרו למוכרנים בחנות שלך לנהל שיחת מכירה אפקטיבית ולהגדיל את ממוצע העסקה של הלקוחות.
מכירה בחנות – החסמים והאתגרים. איך תנהל שיחת מכירה אפקטיבי בחנות בתקופת הקורונה כשאתה עוטה מסכה, הלקוח מוטרד ומפחד להדבק וההתנגדויות רבות משהיו בעבר.
מה שחשוב ללקוח זו התוצאה שהוא מקבל. בחר את ניסוח שיחת המכירה שלך בקפידה, הן בפרסום ובוודאי בשיחה עם הלקוח.
ניסוח מדוייק יעזור לך למכור את המוצר או את השירות בקלות רבה יותר.
נשיא ארה"ב רוצה לדבר איתך על התמודדות עם התנגדויות. יש בחיים משפטים שנצרבים בתודעה ועושים מהפך בכל חברה. זהו אחד מאותם משפטים שעושים שינוי עסקי.
ניהול קטגוריות בחנות מהווה אבן בוחן לניהול המלאי. כיצד לבצע את ניתוח הקטגוריות והאתמת הפריטים לקהל היעד. הכלי המקצועי שיעזור לכל בעל חנות או מנהל רשת קמעונאית להגדיל את המכירות ולשפר את הרווחים.
איך להתמודד עם ההתנגדויות החדשות של תקופת הקורונה. ההתנגדויות משלבות את הצורך הבסיסי של חברות ולקוחות בבטחון (כלכלי) והתכנסות תקציבית בתקופת אי וודאות.
מה כדאי לאנשי מכירות ללמוד מביבי? מדוע ביבי חזר בקמפיין הבחירות ב – 2020 לעקרונות הבסיס של ניהול תהליכי מכירה ? איך אותם עקרונות
בסיס יכולים לעזור לאנשי מכירות להגדיל את המכירות?
מוטיבציה גבוהה של אנשי מכירות מגדילה את המכירות. כמנהלים, עלינו לתמוך ולשמר את המוטיבציה של אנשי המכירות, היא הדלק שלהם להצלחה. 𝟰 טיפים לשמירת המוטיבציה.
מכירה באמצעות משווקים וחנויות, מהווה פתרון נוח ליבואנים, יצרנים וסיטונאים שאין להם פלטפורמה קמעונאית ואינם באים במגע עם הצרכן הסופי.
שיטת 7 השלבים שפיתחתי והובלתי בחברות רבות, משנה את כללי המשחק והופכת את פגישת המכירה לאקטיבית ומנוהלת ויוצרת הזדמנויות מכירה חדשות.
מכירות בשיטת הגישורTM
הצטרפו למנהלים שמיישמים את השיטה ואנשי מכירות השטח שלהם, מוכרים יותר!!
מכירות בשיטת הגישורTM
תשאלו את מנהלי ובעלי החברות
שאנשי מכירות השטח שלהם מוכרים יותר!!
בואו להכיר את השיטה שסייעה לחברות מובילות
להגדיל את האפקטיביות של אנשי מכירות השטח