מאמרים

מנועי צמיחה ופיתוח עסקי

התוכנית לאיתור מנועי צמיחה

אני מודע לקושי בפיתוח הפעילות העסקית בעת הזו ולכן החלטתי לשתף אתכם, בעלי החברות בתוכנית לאיתור מנועי צמיחה שאני מיישם בימים אלו בחברות אותן אני מלווה. חברות שעיקר פעילותן עם לקוחות עסקיים (B2B).

קרא עוד »
לקוח קשה

מה זה לקוח קשה?

האם הלקוח קשה או שבעצם לנו קשה עם הלקוח?
עד כמה משפיע "תיוג" הלקוח אצל איש המכירות על תוצאות המכירה? יצאנו לבדוק…

קרא עוד »
טיפול בהתנגדויות מכירה בחנות

טיפול בהתנגדויות מכירה בחנות

התנגדויות יכולות להיווצר על בסיס המוצר (הגיזרה, סוג הבד, צבע החולצה, מתקמטת מהר) או על בסיס הערך והשווי הנתפס של העסקה בעיני הלקוח. כל הכלים והשיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בחנות.

קרא עוד »
שיטות לניהול חנות

שיחת מכירה בחנות

מודל המכירה בחנות. שיטות וטכניקות שיעזרו למוכרנים בחנות שלך לנהל שיחת מכירה אפקטיבית ולהגדיל את ממוצע העסקה של הלקוחות.

קרא עוד »
איך למכור מוצר

איך למכור את המוצר שלך

מה שחשוב ללקוח זו התוצאה שהוא מקבל. בחר את ניסוח שיחת המכירה שלך בקפידה, הן בפרסום ובוודאי בשיחה עם הלקוח.

ניסוח מדוייק יעזור לך למכור את המוצר או את השירות בקלות רבה יותר.

קרא עוד »
התמודדות עם התנגדויות

התמודדות עם התנגדויות

נשיא ארה"ב רוצה לדבר איתך על התמודדות עם התנגדויות. יש בחיים משפטים שנצרבים בתודעה ועושים מהפך בכל חברה. זהו אחד מאותם משפטים שעושים שינוי עסקי.

קרא עוד »
ניהול קטגוריות בחנות

ניהול קטגוריות בחנות

ניהול קטגוריות בחנות מהווה אבן בוחן לניהול המלאי. כיצד לבצע את ניתוח הקטגוריות והאתמת הפריטים לקהל היעד. הכלי המקצועי שיעזור לכל בעל חנות או מנהל רשת קמעונאית להגדיל את המכירות ולשפר את הרווחים.

קרא עוד »
ההתנגדויות מכירה בקורונה

התנגדויות מכירה קורונה DAY

איך להתמודד עם ההתנגדויות החדשות של תקופת הקורונה. ההתנגדויות משלבות את הצורך הבסיסי של חברות ולקוחות בבטחון (כלכלי) והתכנסות תקציבית בתקופת אי וודאות.

קרא עוד »
איש מכירות מקצוען

מה לביבי ול… אנשי מכירות?

מה כדאי לאנשי מכירות ללמוד מביבי? מדוע ביבי חזר בקמפיין הבחירות ב – 2020 לעקרונות הבסיס של ניהול תהליכי מכירה ? איך אותם עקרונות
בסיס יכולים לעזור לאנשי מכירות להגדיל את המכירות?

קרא עוד »
הגדלת מכירות למפיצים וחנויות

הגדלת מכירות למפיצים ולחנויות (שיטה מוכחת)

מכירה באמצעות משווקים וחנויות, מהווה פתרון נוח ליבואנים, יצרנים וסיטונאים שאין להם פלטפורמה קמעונאית ואינם באים במגע עם הצרכן הסופי.
שיטת 7 השלבים שפיתחתי והובלתי בחברות רבות, משנה את כללי המשחק והופכת את פגישת המכירה לאקטיבית ומנוהלת ויוצרת הזדמנויות מכירה חדשות.

קרא עוד »
מכירות בשיטת הגישורTM
השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד:
דילוג לתוכן