מאמרים

הגדלת מכירות ושיפור ברווחיות

מירידה במכירות לשיפור ברווחיות

המכירות ירדו, הרווחיות נפגעה, נתח השוק קטן, לקוחות קבועים הפסיקו לרכוש ממוצרי החברה ואנשי המכירות המוכשרים עזבו בזה אחר זה. היא ידעה שמשהו חייב להשתנות כדי לעצור את כדור השלג הזה.

קרא עוד »
המוטיביציה של אנשי המכירות

איך היה היום של אנשי המכירות שלך?

פעולה פשוטה שמעלה את המוטיביציה של אנשי המכירות. את התוצאות העסקיות של אנשי המכירות ניתן לראות "לייב" במערכת ההזמנות, יחד עם זאת, בעוד שאתם עסוקים במשרד, הם מתמודדים עם שרב בקיץ, גשמים וקור בחורף, פקקים כל השנה וחיפוש חניה מתמיד.

קרא עוד »
ניהול צוות מכירות להצלחה

המפתח לניהול צוות מכירות שמניע לתוצאות

על מנת לעזור לאנשי המכירות להצליח במשימות שלהם עליך להיות עם יד על הדופק עם בקרה על פעולות ותוצאות אנשי המכירות ועם זאת לתת להם כלים להצליח כגון הכשרות מקצועיות, ליווי בשטח, משוב וכמובן גם תגמול הולם להשקעה ולביצועים שלהם.

קרא עוד »
ניהול צוות מכירות

המדריך לניהול צוות מכירות

ניהול מערך מכירות שטח דורש מיומנות ייחודית. אנשי המכירות מהווים את החולייה המקשרת בין החברה ללקוחותיה, ותפקידם קריטי להצלחת החברה בחנויות ובנקודות המכירה השונות. יחד עם זאת, אנשי מכירות לעיתים זקוקים ליד מכוונת ועזרה בניהול יום העבודה שלהם כך שיהיה יותר אפקטיבי.

קרא עוד »
לו”ז שבועי לאנשי מכירות שטח

סידור עבודה לאנשי מכירות שטח

סידור עבודה שבועי לאנשי מכירות שטח. כך תשפרו את האפקטיביות של אנשי מכירות השטח שלכם. חלקו את הלקוחות (חנויות, לקוחות עסקיים) ל-3 רמות ובנו יחד עם אנשי מכירות שטח לו"ז בהתאם להיקף הרכישות.

קרא עוד »
גיוס לקוח אסטרטגי

האם לקוח אסטרטגי מתאים לאסטרטגיה שלך?

חברה הנסמכת רק על לקוח אחד נמצאת בבעיה גדולה ועל בעל החברה לפעול כדי לפזר סיכונים. זה המקום להזכיר את פרדוקס “הביצה והתרנגולת”. על מנת לפזר סיכונים, נדרש לפנות זמן לאנשי המכירות שיוקדש ללקוחות וותיקים ולגיוס לקוחות נוספים ולחפש מנועי צמיחה חדשים. אך בפועל הזמן ברובו מוקדש למתן מענה ללקוח האסטרטגי.

קרא עוד »
דילוג לתוכן