היו לאנשי המכירות שלכם בלת"מים לפתור? איזה הצלחות הם חוו במהלך היום?

את התוצאות העסקיות של אנשי מכירות השטח ניתן לראות "לייב" במערכת ההזמנות, יחד עם זאת, בעוד שאתם עסוקים במשרד, הם מתמודדים עם שרב בקיץ, גשמים וקור בחורף, פקקים כל השנה וחיפוש חניה מתמיד.

במהלך היום, אנשי מכירות השטח

המוטיביציה של אנשי המכירות
פעולה פשוטה שמעלה את המוטיביציה של אנשי המכירות

ענו לפניות של לקוחות כועסים בגלל משלוח שלא הגיע בזמן, הם הרגיעו לקוחות שהתלוננו על הזמנות שהגיעו עם חוסרים, לקוחות כעסו עליהם בגלל חיובי יתר בחשבוניות, הם עזרו ללקוחות למכור, הם ענו על כל השאלות המקצועיות ששאלו אותם הלקוחות.

הם קיבלו שיחת נזיפה ממנהל/ת המחסן מדוע חסרים פרטים בהזמנה ואיזה קושי זה יצר למחסנאים, הם נשלחו להביא צ'קים מוכנים מלקוחות וזה שיבש להם את כל סדר היום עם נסיעות לא מתוכננות ללקוחות מרוחקים…

את כל אלו לא תראו במערכת ה- CRM שלכם!

דברו עם אנשי מכירות השטח שלכם

בסיום כל יום, תשאלו לשלומם, תתעניינו איך עבר עליהם היום. תאפשרו להם לשתף אתכם באתגרים שחוו ולהתגאות בהצלחות.

דברו איתם על הפגישות שקיימו במהלך היום, האם עלו דברים מיוחדים שחשוב שתדעו עליהם, תנו להם במה לשתף אתכם במידע שאספו מהשטח.

בקשו מהם לספר ולשתף אתכם בהזמנות שהכניסו היום (גם אם כבר ראיתם את ההזמנות במערכת ההזמנות).

תעודדו אותם בימים שלא הכל עבד לפי התוכנית ותפרגנו להם על הפעולות שביצעו במהלך היום. לסיכום השיחה תשאלו אותם מה מתוכנן להם למחר ותיזכרו לשאול אותם אם יש משהו שאתם יכולים לעזור להם.

שיחת הטלפון היומית מצד אחד תומכת, מפרגנת, מחזקת אנשי מכירות שטח שנמצאים הרחק בדרכים ויחד עם זאת, זו שיחת דיווח יומי – מה עשו היום ומה מתכננים לעשות מחר.

דברו אם אנשי המכירות שלכם, תהיו איתם ועבורם, הם הרבה יותר מהנתונים היבשים ב- CRM!!