לסגור עסקאות בלי להשקיע בשיווק
איך לסגור יותר עסקאות בלי להשקיע בשיווק? בעל עסק רודף אחרי הלקוחות החדשים כדי לסגור עוד עסקאות. העסקה נמצאת אצלכם, אין צורך לחפש את הפתרון מעבר לאופק
דף הבית » בלוג למכירות
איך לסגור יותר עסקאות בלי להשקיע בשיווק? בעל עסק רודף אחרי הלקוחות החדשים כדי לסגור עוד עסקאות. העסקה נמצאת אצלכם, אין צורך לחפש את הפתרון מעבר לאופק
יש שני מסלולי מינוף כספי שכל בעל חברה חייב לפעול על פיהם כדי לצאת ממעגל ההלוואות:
מימון לצורך תפעול שוטף של החברה ומימון לצורך צמיחה עסקית. קרא עוד על מימון ומינוף כספי (ולמה זה לא מספיק כדי להגדיל את המכירות שלך)
איך עושים פיתח עסקי מניב תוצאות? כל חברה נדרשת לפיתוח עסקי או במילים אחרות למנועי צמיחה שיגדילו את הפעילות העסקית ואת המכירות והרווחים. חברות הנשארות בתחום פעילות מצומצם לא גדלות ומתפתחות ואינן פורצות את תקרת הזכוכית העסקית.
לאחר שקראת את המדריך ל- "ניהול מו"מ בשיטת הגישור" אתה יודע שצריך להתכונן למו"מ ולבנות את התהליך בצורה מסודרת. הכנתי עבורך רשימה שתעזור לך בניהול משא ומתן
גיוס לקוחות אסטרטגיים – איך לפעול באופן מקצועי שקליטת לקוח גדול. גיוס לקוחות אסטרטגיים משפיע על פעילות החברה במספר מובנים, כמות המלאי הנדרשת כדי לעמוד בלו"ז האספקה, גיוס עובדים נוספים כדי לעמוד בכל המשימות ולהמשיך לתת שירות איכותי, תנאי תשלום ארוכים שדורשים מימון ומינוף כספי ובעיקר לקוחות אסטרטגיים הם צרכני צרכן זמן אגרסיבים שדורשים המון משאבים.
זה התחיל לפני שנתיים, בדיוק כמו באגדות ברחוב ראשי, במרכז העיר במרחק של 3 דקות הליכה מהבית סיפור סינדרלה קם לתחייה באופן מעשי ומוחשי. זה סיפור שמתרחש בכל עיר ויכול לקרות לכל אחד ואחת.
איך תקר בגלגל בהיבט עסקי עוזר לעסק שלך ועוזר לך בהגדלת העסק. 5 השלבים שכל בעל עסק חייב להכיר כדי להפוך את העסק שלו לחברה גדולה ורווחית. 5 השלבים מותאמים אישית לכל עסק.
היום במהלך האימון שלי בחדר הכושר (זו דרכי האלגנטית לספר לך שאני מתאמן בחדר כושר) בין תרגיל אחד לאחר הבטתי סביבי וראיתי את אחד מאמנים בונה תכנית אימונים אישית לאחד המתאמנים.
אני מלווה מספר לא מבוטל של מטפלים (מטפלים העוסקים בסוגים שונים של טיפולים) ואני עוזר להם להבנות את המפגש עם הלקוחות ובכך להגדיל את המכירות בעסק שלהם. במהלך הפגישות אני תמיד מבקש לראות את הקליניקה שלהם ואת חדר הטיפול בו הם
הכשרה של אנשי מכירות. איך להקטין ב- 50% את הטעות של איש המכירות. מדוע הסטיגמה אינה נכונה וכיצד היא פוגעת ביכולת המכירה של איש המכירות
מהו המחיר הנכון של המוצר שלך? שיטות תמחור מוצר והמחרה – השיטה לתמחור רווחי וגם תחרותי, כיצד להתמודד בשוק תחרותי עם מחיר המכירה הכי רווחי.
מהו המחיר של המוצר שלך? תמחור מוצרים – שיטות מקצועיות לתמחור מוצרים ושירותים. כיצד תשמור על רווחיות ויחד עם זאת תהיה במחיר ריאלי ותחרותי. קרא את המאמר המקצועי
הגדלת מכירות ורווחים
הצטרפו למנהלים שמיישמים את השיטה
ואנשי מכירות השטח שלהם, מוכרים יותר!!
השינויים הכי גדולים החלו בפגישה קצרה,
תשאלו את מנהלי ובעלי החברות
שאנשי מכירות השטח שלהם מוכרים יותר!!
בואו להכיר את השיטה שסייעה לחברות גדולות ומובילות בישראל להגדיל את האפקטיביות של אנשי מכירות השטח