מאמרים

כללים למימון ומינוף כספי בעסק

מימון ומינוף כספי

יש שני מסלולי מינוף כספי שכל בעל חברה חייב לפעול על פיהם כדי לצאת ממעגל ההלוואות:
מימון לצורך תפעול שוטף של החברה ומימון לצורך צמיחה עסקית. קרא עוד על מימון ומינוף כספי (ולמה זה לא מספיק כדי להגדיל את המכירות שלך)

קרא עוד »
פיתוח עסקי

פיתוח עסקי

איך עושים פיתח עסקי מניב תוצאות? כל חברה נדרשת לפיתוח עסקי או במילים אחרות למנועי צמיחה שיגדילו את הפעילות העסקית ואת המכירות והרווחים. חברות הנשארות בתחום פעילות מצומצם לא גדלות ומתפתחות ואינן פורצות את תקרת הזכוכית העסקית.

קרא עוד »
ערכת הכנה לניהול מו"מ

צ'ק ליסט לניהול משא ומתן

לאחר שקראת את המדריך ל- "ניהול מו"מ בשיטת הגישור" אתה יודע שצריך להתכונן למו"מ ולבנות את התהליך בצורה מסודרת. הכנתי עבורך רשימה שתעזור לך בניהול משא ומתן

קרא עוד »
גיוס לקוחות אסטרטגיים

גיוס לקוחות אסטרטגיים

גיוס לקוחות אסטרטגיים – איך לפעול באופן מקצועי שקליטת לקוח גדול. גיוס לקוחות אסטרטגיים משפיע על פעילות החברה במספר מובנים, כמות המלאי הנדרשת כדי לעמוד בלו"ז האספקה, גיוס עובדים נוספים כדי לעמוד בכל המשימות ולהמשיך לתת שירות איכותי, תנאי תשלום ארוכים שדורשים מימון ומינוף כספי ובעיקר לקוחות אסטרטגיים הם צרכני צרכן זמן אגרסיבים שדורשים המון משאבים.

קרא עוד »
איך להגדיל מכירות בחנות

הגדלת מכירות בחנות

זה התחיל לפני שנתיים, בדיוק כמו באגדות ברחוב ראשי, במרכז העיר במרחק של 3 דקות הליכה מהבית סיפור סינדרלה קם לתחייה באופן מעשי ומוחשי. זה סיפור שמתרחש בכל עיר ויכול לקרות לכל אחד ואחת.

קרא עוד »
פתיחת עסק קטן

תקר בגלגל בהיבט עסקי (פאנצ'ר)

איך תקר בגלגל בהיבט עסקי עוזר לעסק שלך ועוזר לך בהגדלת העסק. 5 השלבים שכל בעל עסק חייב להכיר כדי להפוך את העסק שלו לחברה גדולה ורווחית. 5 השלבים מותאמים אישית לכל עסק.

קרא עוד »
מכירות מומחים

המכנה המשותף של המטפלים

אני מלווה מספר לא מבוטל של מטפלים (מטפלים העוסקים בסוגים שונים של טיפולים) ואני עוזר להם להבנות את המפגש עם הלקוחות ובכך להגדיל את המכירות בעסק שלהם. במהלך הפגישות אני תמיד מבקש לראות את הקליניקה שלהם ואת חדר הטיפול בו הם

קרא עוד »
הסטיגמה ושיברה ואיך מגדילים מכירות ניהול צוות מכירות

הכשרה של אנשי מכירות

הכשרה של אנשי מכירות. איך להקטין ב- 50% את הטעות של איש המכירות. מדוע הסטיגמה אינה נכונה וכיצד היא פוגעת ביכולת המכירה של איש המכירות

קרא עוד »
מחיר מוצר חדש

איך מחשבים את מחיר המוצר?

מהו המחיר של המוצר שלך? תמחור מוצרים – שיטות מקצועיות לתמחור מוצרים ושירותים. כיצד תשמור על רווחיות ויחד עם זאת תהיה במחיר ריאלי ותחרותי. קרא את המאמר המקצועי

קרא עוד »

בואו להכיר את השיטה שסייעה לחברות מובילות להגדיל את האפקטיביות של אנשי מכירות השטח!!

השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם מיד:

דילוג לתוכן