היום ישבתי עם לקוח שלי והכנו תסריט שיחה ללקוחות קרים. לאחר מכן ביצענו יחד שיחות יזומות ללקוחות “קרים” מתוך רשימת לקוחות פוטניאליים שאיתרנו בגוגל.
מהרגע שהחלטנו להתקשר ועד הרמת השפופרת והחיוג למספר הראשון לקח ללקוח שלי 29 דקות.
הוא בדק שוב ושוב את תסריט השיחה,
הכין קפה, לקוח (אחר) התקשר כדי לשאול שאלה ודחה את הרמת השפורפרת בעוד מספר דקות, כך עד שנגמרו לו כל המשימות ולא הייתה לו ברירה.
תסריט שיחה ללקוחות קרים
השיחה ללקוח הראשון הייתה גרועה מאוד. הלקוח שלי גמגם, נתקע עם תסריט השיחה והיה עסוק בלהקריא מהדף וכל מה שהוא רצה זה לסיים את השיחה ולנתק. לאחר 15 דקות התאוששות והלקאה עצמית הוא התעשת, ביצענו ניתוח לשיחה והוא התקשר ללקוח מספר 2.
כך עליך לבצע את שיחות הטלפון
ההכנות נמשכו הפעם רק 8 דקות, השיחה הייתה גרועה והתוצאה, הלקוח הפוטנציאלי לא רצה לשמוע על השירות.
כך המשכנו כל הבוקר, הוא מתקשר ללקוחות מהרשימה, שומע “לא מעוניין”, מתאכזב, כועס על עצמו שהוא לא נצמד ל- תסריט שיחה ללקוחות קרים שהכנו, מסתכל עלי שאושיע אותו מהסיוט הזה, רואה שאני לא משחרר אותו מהמשימה ואז מתקשר ללקוח הבא ברשימה, וחוזר חלילה.
מסקנות ותוצאות (חיוביות מאוד)
ביצענו את התהליך במשך 5 שעות במהלכן הספיק הלקוח שלי לשנן בע"פ את תסריט השיחה שהכנו ביחד, לעשות את כל הפעולות האלו וגם להשיג תוצאות:
- שתה 5 כוסות קפה.
- 3 פעמים ביקר בשירותים.
- בדק 23 פעמים את תיבת המייל בציפייה שיגיע מייל חדש.
- חייג ל- 60 מספרי טלפון ללקוחות שונים.
- שוחח עם 47 לקוחות שענו לטלפון.
- שלח במייל ל- 21 לקוחות את הפרופיל העסקי שלו.
- 19 לקוחות אמרו שאינם מעוניינים להחליף כרגע את הספק שלהם.
- 7 לקוחות אמרו שהשירות אינו רלוונטי עבורם.
- הצליח לדבר עם 8 מקבלי החלטה (עבר את המזכירה).
- תיאם שיחה במועד אחר עם 13 לקוחות שלא היו פנויים באותו הרגע או ביקשו לשוחח ביום אחר.
- קבע פגישות עם 2 לקוחות פוטנציאליים.