חברות שבחרו בנו
נפגשנו להכרות עם בעלי החברה להבנת הרצונות והמטרות. בחנו את הפעילות הקיימת, למדנו על אופן העבודה של אנשי המכירות, אספנו מידע על המתחרים, ניתחנו את הפעילות של הלקוחות ואת הפעילות בכל קטגוריית מוצרים.
בנינו מתווה ייעודי לפעילות החברה בהתאמה לקהל היעד ושוק התחרות והצגנו בפניהם את השיטה להגדלת המכירות.
בנינו גאנט עם לוחות זמנים והצגנו את התוצאות הצפויות בסיום הטמעת השיטה.
הצטרפנו לכל אחד מאנשי המכירות לימי עבודה מלאים בפגישות עם לקוחות.
למדנו את שיטת העבודה של כל איש מכירות, למדנו את שוק התחרות והכנו דוח איפיון שמציג את המיומנויות, את יכולות מכירה, כישורי ניהול משא ומתן עסקי, רמת הבנת הזירה העסקית ויעילות יום העבודה של כל איש מכירות.
הפכנו את הדוח לתוכנית עבודה ייחודית לכל איש מכירות שתעזור לו למקסם את הפוטנציאל בתחום האחריות שלו.
בנינו לו"ז שבועי יעיל לכל איש מכירות לפגישות קבועות בנקודות ההפצה.
ליווינו את אנשי המכירות בשטח במהלך שינוי שיטות העבודה, לימדנו אותם כיצד להשפיע על החלטות הקניה של בעלי החנויות, איך להתמודד עם ההצעות מהמתחרים, ואיך להגדיל סל הזמנה ממוצע של כל לקוח.
יצרנו לבעלי החברה סט דוחות למעקב קצב התקדמות המכירות ושיטות לניהול הדוק של אנשי המכירות במטרה לעזור להם לעמוד ביעדים.
השיטה שסייעה לחברות מובילות לשפר את האפקטיביות של אנשי המכירות
מלווה מערכי מכירות בחברות ובונה תוכניות פעולה אופרטיביות להגדלת המכירות. מטמיע ומיישם את שיטות המכירה של החברות הגדולות.
ניסיון רב שנים בניהול בחברות גדולות
ניהלתי מאות אנשי מכירות במערכי מכירות ארציים והכשרתי עשרות מנהלי מכירות. הובלתי מאות רבות של תהליכי מכירה עם רשתות קמעונאיות, לקוחות פרטיים, קבלני משנה, סיטונאים, יבואנים, ספקים ועוד.
משנת 2008 אני מספק באופן עצמאי שירותי הדרכה וניהול במיקור חוץ למערכי מכירות לשיפור תוצאות של אנשי מכירות שטח.
בוגר BA במנהל עסקים ומשנת 1987 ובין תפקידי הבכירים בחברות מובילות בישראל ניתן למנות:
– אלקטרה מוצרי צריכה – מנהל הסחר והמכירות.
– דפי זהב – מנהל מכירות ארצי.
– תדיראן מוצרי צריכה – מנהל אגף לקוחות מוסדיים.
– אופטיקנה – מנהל חטיבת החנויות.
תוכנית הפעולה האפקטיבית לאנשי המכירות
מוביל את השינוי - אחראי לתוצאות!
ממש לא. הליווי מתקיים במשך יום עבודה מלא עם כל איש מכירות ללא שינוי בתכנון הפעילות או שינוי במסגרת העבודה של איש המכירות.
בפגישות עם הלקוחות אנו מציגים את עצמנו כאנשי מכירות חדשים הנמצאים בשלב ההכשרה, כך שאנחנו לא מהווים “איום” על איש המכירות ולא מעמידים אותו במצב לא נוח בעיני לקוחותיו.
עד היום זה לא קרה, אם כי בתחילת היום הם חשדניים כלפינו ולאט לאט הם נפתחים ככל שחולף הזמן. ההגעה יחד עם איש המכירות לנקודות המכירה שבאחריותו, עוזרת לו להסתכל על התהליכים בעיניים רעננות ולהוציא אותו מ" האוטומט”.
בסיום כל פגישה מתקיים משוב וניתוח הפגישה תוך התייחסות לאופן ניהול התהליך, נראות נקודת המכירה, הצגת המוצרים, הסבר על המבצעים לצרכן הסופי ועוד.
מנהלי חברות שיישמו את התהליך במערך המכירות מדווחים על גידול של עד 18% בהיקף המכירות, על גיוס לקוחות חדשים ועל העמקת פעילות עם לקוחות קיימים ללא גיוס של אנשי מכירות נוספים וללא הגדלת הוצאות שיווק.