[fusion_text]

תקר (פאנצ'ר) בגלגל בהיבט עסקי

לא נעים אך לעיתים קורה שיש תקר (פאנצ'ר) בגלגל בדיוק כשאנחנו בדרך לפגישה חשובה. כשזה קורה אנחנו פועלים בצורה מונוטונית כדי להחליף גלגל ולהמשיך בנסיעה ולהספיק לפגישה. לרגע אנחנו לא עוצרים לחשוב על התהליך ואיך זה קשור לעסק שלנו.

כאשר יש לנו תקר (לא צריך שוב לכתוב פאנצ'ר בסוגריים, נכון?) בגלגל המטרה שלנו היא לא להחליף את הגלגל אלא המטרה שלנו היא להגיע לפגישה שהיא יעד הנסיעה ואילו החלפת הגלגל זהו אמצעי עזר שמונע את העיכוב בהגעה ליעד.

5 שלבים להחלפת גלגל במקרה של תקר

שלב ראשון – נאפיין שיש לנו תקר (ההגה מושך הצידה, הרכב לא סוחב, יש רעש מוזר מהגלגל, מישהו ברמזור אמר לנו) ונאתר את הגלגל עם התקר.

שלב שני – נוציא את כל האביזרים הדרושים להחלפת הגלגל. משולש אזהרה, גלגל רזרבי, ג'ק הרמה וכו' ונכין הכל ליד הגלגל הרלוונטי.

שלב שלישי – נתמוך את הרכב עם הג'ק, נפתח מעט את הברגים [בהתחלה ננסה לפתוח עם הידיים ואח"כ נקפוץ על המוט לפתיחת הברגים המהודקים. כלומר, היה לנו את האמצעי המתאים (משקל הגוף שלנו) אך בחרנו להשתמש ראשית באמצעי זמין יותר ונוח יותר שלא בהכרח תואם את הפתרון הנדרש] , נרים את הרכב, נפתח את כל הברגים ונסיר את הגלגל.

שלב רביעי – נתקין את הגלגל הרזרבי, נסגור את הברגים, נוריד את הרכב, נהדק את הברגים [הפעם כבר נשתמש במשקל הגוף שלנו ונקפוץ על המוט להידוק הברגים ונוותר על השלב שלא הוכיח את עצמו של כוח הידיים בלבד], ונהיה גאים בעצמנו שהצלחנו.

שלב חמישי – נחזיר את הכל לארגז המטען ברכב, נקפל את משולש האזהרה ונמשיך בנסיעה ליעדנו, הפגישה.

ואיך כל זה קשור לעסק שלך?

שלב ראשון – איפיון הגורמים והתהליכים המעכבים את העסק שלך ומונעים ממך להגדיל היקף פעילות, למכור יותר ולצמוח ולהתפתח.

שלב שני – הכנת תכנית פעולה הכוללת את כל השלבים הדרושים להגדלת הפעילות העסקית, שדרוג המכירות וייעול תהליכים.

שלב שלישי – טיפול בגורם המעכב ופינוי הדרך לגורמים ולתהליכים חדשים להובלת העסק שלך למטרות העסקיות שקבעת לעצמך.

שלב רביעי – הטמעת תהליכים חדשים המותאמים לעסק שלך והם אלו שיעזרו לך להוביל את העסק ולהפוך אותו לחברה גדולה, רווחית ומצליחה.

שלב חמישי – החזרת העסק למסלול צמיחה, הגדלת הפעילות העסקית והגעה ליעדים העסקיים.

כל עסק נועד להיות עסק גדול ורווחי המאפשר לבעליו רווחה כלכלית, בטחון תעסוקתי והגשמה עצמית אם עובדים נכון עפ"י 5 השלבים.