אנשי המכירות שלך עובדים קשה אבל לא עומדים ביעדים?
מכירות בשיטת הגישורTMהשיטה שסייעה לאנשי מכירות בחברות מובילות
להגדיל מכירות ולעמוד ביעדים
קורס מכירות בשיטת הגישור TM הינו קורס ייחודי לניהול מכירות ללקוחות עסקיים, לריסלרים, למפיצים ולחנויות.
הדגש המרכזי בקורס הינו המעבר ממכירה מסורתית לגישה ייעוצית, שמטרתה לבנות שותפות עסקית מבוססת אמון וערך, תוך יצירת אחיזה חזקה בלקוח העסקי. אנשי המכירות שלך יכירו כלים ושיטות לניהול תהליכי מכירה משתפת הנסמכים על עקרונות מעולם הגישור. תוך התייחסות לאינטרסים של שני הצדדים.
השיטה מבוססת על עקרונות מעולם הגישור היוצרים שיתוף ורותמים את הלקוח לתהליך המכירה באמצעות טכניקה של שאלות הנמקה שמקנות ללקוח תובנות מהו הערך שהוא מקבל וע"י הבנת תבניות החשיבה האנושיות של הלקוח באופן שיוצר תחושה ללקוח שהוא זה שמוביל את תהליך המכירה/רכישה וכך אנו מנטרלים את "חומת" ההתנגדות הטבעית שלו.
מנחה קורסים וסדנאות לאנשי מכירות שטח לשיפור האפקטיביות של מנהלי ואנשי מכירות, בשטח.
בעל 38 שנות ניסיון בתחום המכירות במהלכן ניהלתי מאות אנשי מכירות בערכי מכירות ארציים והכשרתי עשרות מנהלי מכירות. הובלתי מאות רבות של תהליכי מכירות עם רשתות קמעונאיות, לקוחות פרטיים, קבלני משנה, סיטונאים, יבואנים, ספקים ועוד.
משנת 2008 אני מספק באופן עצמאי שירותי הדרכה וניהול במיקור חוץ למערכי מכירות לשיפור תוצאות של אנשי מכירות שטח. בוגר BA במנהל עסקים.
בין תפקידי הבכירים בחברות מובילות בישראל ניתן למנות:
– אלקטרה מוצרי צריכה – מנהל הסחר והמכירות.
– דפי זהב – מנהל מכירות ארצי.
– תדיראן מוצרי צריכה – מנהל אגף לקוחות מוסדיים.
– אופטיקנה – מנהל חטיבת החנויות.
המוח חושב מכירות
איך עובד המוח האנושי, ואיך לנצל את תבניות החשיבה שלו כדי להתחבר לסיפור של הלקוח ולמכור יותר.
משא ומתן – לשחק שחמט עסקי
נשבור מיתוסים, לזהות את סוג המו"מ, להבין מקורות כוח, ולנהל את המשחק העסקי לטובתך.
גישור במכירות
הדרך להפוך מכירה לשיתוף פעולה.
מיפוי לקוחות: לגלות מי באמת מחליט
איך לזהות את מקבלי ההחלטות האמיתיים ולבנות אסטרטגית מכירה מנצחת.
ניהול תיק לקוח – מערכת יחסים עם תוצאות
איך לנהל, לרתום, ולתכנן פגישות שמובילות להגדלת תמהיל המכירות.
מודיעין עסקי – לדעת הכל לפני הפגישה
איך לאסוף מידע ולהפוך אותו להצעת ערך מנצחת.
איך לנצח בשוק תחרותי
שינויים מתרחשים כל הזמן בזירה העסקית – מי שמבין את השוק, מנצח.
הלקוח מחליט – אז איך מכוונים את ההחלטה?
לזהות את המשפיעים, ללוות את מסע הלקוח ולחזק את הביטחון בקניה.
המכירה היא פסיכולוגיה של אינטרסים
לזהות מה באמת מניע את הלקוח ולפרוץ חסמים.
פגישת מכירה – מהלך מנצח
איך להפוך את הלקוח לשותף, לשאול נכון ולנהל מכירה עם תוכנית גיבוי.
שימור לקוחות – ההון האמיתי שלך
Upsell, Cross-sell, ומה שביניהם.
התנגדויות? זה רק עוד שלב בדרך לסגירה
איך להפוך "לא" ל-"בוא נדבר".
סגירת עסקאות – הרגע שבו הכל נסגר (או לא)
השלב הקריטי שבו הופכים את הפגישה לעסקה.
לצמוח בלי לעצור
איך ממשיכים לגייס לקוחות ולגדול.
תכני הקורס ומשך הקורס מותאמים באופן אישי לכל חברה עפ"י יעדיה ומטרותיה.
ניתן לקיים את הקורס במתכונת מצומצמת של סדנה חד יומית או להעמיק בתכנים ולתת כלים יישומיים לאנשי המכירות בקורס מקיף של עד 24 שעות שמתפרס על פני 6 מפגשים.
הסילבוס ותכני הקורס מותאמים לכל חברה.
לפני כל קורס מתקיימת פגישת תיאום ציפיות, דגשים מיוחדים ונקבעים יעדים ומטרות לקורס.
שלחו לי וואצפ